22 Eylül 2011 Perşembe

yeni bir hayata yeni bir şehir;)





                Yeni bir hayata yeni bir şehir...Evet hem de hiç aklımda olmayan bir şehir...ANKARA...artık 1 seneliğine bende Ankaralıyım...;) Malum hayat hep bir koşuşturma, hep bir çaba gerektiriyor güzel şeyler yapabilmemiz adına. Benimde önceliğim KPSS sınavı olduğuna göre ve bulunduğum yerde KPSS kursu mevcut olmadığına göre madem ki koca bir yılımı bu sınava hazırlanarak geçiricem  bu iyi bir dershane de olmalı diye düşündüm. Benim için zorlu bir yıl olacak ama ben zorluğun yanında ders çalışmanın toz pembe halini görüyorum neden bilmiyorum;) Ufaktan bir heyecan var içimde ve koca bir ışık demeti...Güzel şeyler var hayalimde dolu ve en önemlisi verimli bir yıl olacağını ümit ederek ve güzel düşlere dalmak üzere 2 saat sonra Ankara yolcusuyum...İlk hedefim facebook’ta boşa zaman harcamak yerine kafamın dağılması ve güzel şeyler takip edebilmek adına artık bloğumu daha verimli ve sık kullanmayı düşünüyorum...Dilerim başarılı olabilirim;) ve dilerim kısa sürede internete sahip olabilirim;)





0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates