22 Eylül 2011 Perşembe

biri beni durdursun:((((


      Ya şu bloğu açalı aslında epey bir zaman oldu. Ancak ben yine yaptığım bir çok planı gerçekleştiremediğim gibi(dış etkenler yüzünden[ki aslında her zaman insanın istediği fırsatı kendi yarattığına inanmışımdır ama nedense bunda dış etkenleri seçmek işime geliyor] )bunu da hep erteledim. Taaaa ki bugüne kadar. Ama illa ki ters yada zamansız işler yapacağım ya 2 saat sonra yeni bir yola çıkacak olmama rağmen bir yazasım var bir yazasım var anlatamam...:)))İlham geldi dedikleri böyle bir şey olmalı;) Öyle ki tüm hayatımı, şuan içinde bulunduğum ruh halimi, duygusal çalkantılarımı anlatıcam...Ama gerçekten biri beni durdurmalı!!!!
         Sadece kısaca şundan bahsetmek istiyorum ki hayat çok garip...Çok eski bir erkek arkadaşım hep derdi ''hayat özellikle de aşk kaçıp kovalama üzerine kuruludur. Oyun içinde oyun varsa karşı taraftan ilgi görürsün'' derdi hep...Bende kızardım... Öyle saçma bir şeydi ki bu bakış açısı...Nasıl bir mantıktı bu hiç bir zaman anlamadım hala da anlamış değilim..Yani bir şeyleri karşılıklı güzel duygularla sonuna kadar dürüstçe paylaşmak varken ne gerek vardı türlü oyunlara??? Hala daha anlamış değilim ama öğrendim ki oyunun içinde oyun varsa vazgeçilmez oluyorsun...Tüm içtenlik ve samimiyetinle yaklaştığın duygularının hiç bir önemi kalmıyor oyunların yanında..Çünkü insanlar oyunları seviyor saf monoton bir sevgidense entrika dolu bir sevgi genel tercih olmakta herkesçe...Söylediklerimi anlayan anlar mı bilemiyorum ama biraz daha konuşursam kendimi ele vermekten korkuyorum :P En iyisi mi içimi bu kadar dökmenin rahatlığıyla bugün buradan ayrılmak;) Belki doğru düşüncelere sahibim belki de değişen düşüncelerle doğruyu bulacağım...Ama benim bu yaz öğrendiğimi pekiştirdiğim bu oldu ! Dilerim doğru düşüncelere tez zamanda kavuşuruz ;)

2 yorum:

bay tükancı dedi ki...

bizde dileyelim de daha tez zaman da olsun bu :)

güLL dedi ki...

Ne kötü ki henüz farkediyorum yorumunuzu:( teşekkr ederim dilerim hepimiz doğru düşüncelere tez zmnda kavuşurz:)

Template by:

Free Blog Templates