28 Şubat 2012 Salı

BABAM

                                          

BABAM


        Belki artık sihirli değneklere, perilere inanacak yaşı çoktan geçtim…Artık gözle görülür, elle tutulur inançlarım, amaçlarım var.Ama size yalan söylemeyeceğim. Aramızda kalsın: ‘Benim babamın sihirli değneği var’. Gerçekten…Ben bizzat-şahsen- kendim gördüm…Yoksa akıl alır mı beynimin, düşüncelerimin, sıkıntılarımın birden ferahlığa ulaşmasını…Evimize gelen huzuru,sırtımı dayadığımda o inanılmaz gücü, sevgiyi,şefkati,anlayışı, fedakarlığı, HER ŞEYE RAĞMEN fedakarlığı sihirli değnekten başka ne açıklayabilir söyleyebilecek olan var mı???Kimse aksini iddia etmesin.Babamın bir sihirli değneği olmadığını söylemesin kimseler bilmeden. Çünkü ben şahidim…Ve inanın çok ama çok şanslıyım hem de çok…Her şey için sonsuz teşekkürler babam.Işık tuttuğun yolda emin adımlarla ilerliyorum ve diliyorum tez zamanda meyvelerimizi  toplarız….Seni çok seviyorum BABAM…

0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates