11 Şubat 2012 Cumartesi

Her Şeyden öNce hisLer



             

                                                                                                            

Eskiden beri bir şeyler karalarım. Her zaman yoğun duygular içerisinde olmuşumdur.Aşık oldum, acı çektim, üzüldüm, belki üzdüm ama daha çok aşk yoğunluğum vardı kendi içimde. Yoğundum çünkü çok sevdim öylesine değil baya baya sevdim,değer verdim. O yüzden iyi yada kötü yazılar yazmamı aşka bağladım hep. Her şey aşktı benim için. Aşk olunca her şey olurdu. Gözüm aşktan başka bir şey görmüyordu. Tabi aşkın yanında çok değerli dostluklarımda oldu. Sevgimi, dostluğumu da aşk gibi yoğun yaşadım ve sevgimi sonuna kadar sundum. Hiç bir zaman fedakarlıktan vazgeçmedim. Hem de hiç öyle karşılık beklemedim. Çünkü iyi olanın karşılığı her zaman vardı. Bunu biliyordum ve bunu bilmek bana yetiyordu.
O zamanlar aşkın gücüne, aşkın her şeyi yaptırabileceğine inanırken şimdi çok daha farklı düşünüyorum. Aşk yada dostluk hiç fark etmez. Aşkı aşk,dostluğu dostluk yapan insanın niyeti ve çok çok büyük ölçüde HİSLERİ. Neden bilmiyorum ilerde fikrim değişir mi onu da bilmiyorum ama hislerin gücüne öyle çok inanıyorum ki. Ya öle bir şey ki insan bir durup sakince ve mantıklı düşününce  doğru hissedemeyeceği ve hislerine güvenerek doğru yolda ilerletemeyeceği hiçbir şey yok bence. Yeter ki düşüncelerinin kafanı bulanıklaştırmasına izin verme.
Öyle ki ben bugün bu bloğa içimden gelenleri yazabiliyorsam tabi ki yaşadığım aşkların yaşadığım dostlukların birikimi ile oluyor hepsi. Ancak bana o aşkı o dostluğu yaşatan hislerim…Yani BEN.
Buradan asıl olan konuya geçecek olursam son bir kaç yılda öğrendiğim ve bu son yıl iyice kavradığım belki de en iyi öğrendiğim şey BEN. Kendimin ne kadar önemli olduğu. Ne kadar özel olduğum. Hayatta her şeyden önce kendime özen göstermem gerektiği. Ben olmadan hiç bir şey olmaz her şey anlamsız. Herkes için böyle ben olmadan sizin hiçbir anlamınız yok…Aynı şekilde sizin içinde siz olmadan da başkalarının hiçbir anlamı yok. Yaşadıklarına,sözlerine çok önem verdiğim dedemin dediği gibi sağ gözün sol göze ,sol gözünde sağ göze faydası yok…Sağ göz sol ile, sol göz de sağ göz ile daha anlamlı…Ama ille de bir gerçek varsa o da bundan sonra önce BEN. Önce kendim için sonra sevdiklerim için….

0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates