27 Kasım 2012 Salı

KAYBOLMAK İSTİYORUM...


Bazen ister ya insan kalabalığın içinde kaybolmayı, kaybolmak istiyorum.Okuduğum kitaplardan,ilgilendiğim bazı alanlardaki okuduğum yazılardan öğrendiğim pozitiflikler pufff dedi gitti sanki!!!Oysa ne iyiydim şimdiye kadar.N'oldu da böyle kendimle bile konuşasım, kendimi dinleyesim, kendimi göresim gelmiyor? Aslında cevabı belli ya dile gelmiyor,gelemiyor...İçim patlayacak gibi, zamanı geri alsak çok mu imkansız???? O zaman bana düşen somurtkan bir suratla dolaşmak...Her şeye herkese ters olmakta fena sayılmaz.Bana iyi gelecek olansa zaman(bunca zaman iyi gelmemiş ya neyse)... Ama ne yalan söyleyeyim benim her zaman en sevdiğim halim içimde bütün güzellikleri,pozitiflikleri,çocuksu iyiliklerimi,çocuksu saflıklarımı taşıdığım taşıdığım halimdir. O yüzden şu aralar kendimi hiç ama hiç sevmiyorum.Kendimi sevdiğim günlere dönmenin umuduyla....SEVGİLER.....

0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates