1 Ekim 2012 Pazartesi

BU YAZ DA BİTTİ!

     Sonuç olarak ben hayatımdaki beni artık sadece kalan son bir kişinin üzebileceğini söylerken ve o kişininde beni üzmesine izin verdikten sonra daha önceleri yaptığımın aksine kendimi insanların sevgisine,dostluğuna bırakmak yerine başka şeylerle uğraşmaya karar verdim.Sizlere göre amaaan bu muydu diyeceğiniz,ben onu taaaa çocukluğumda yapıyordum diyeceğiniz şeyler var muhakkak. Ama bu küçük şeyler beni öyle mutlu etti ki yıllardır sadece yazları ve şubat tatilinde evimde (çoğunlukla sıkılarak) geçirdiğim günlerimin yerini yaz bitmesin diye iç çektiğim günler aldı. Her biri ayrı güzeldi.Çünkü ertelediğim hatta ertelemekten unuttuğum her bir şeye zaman ayırdım. Bir kere yaz boyu bisikletten inmedim. Denize mi gittim bisikletimle gittim,çarşıya mı gittim bisikletimle gittim.Hem sporumu yaptım hemde belki çocukluğumda bile almadığım kadar zevk aldım bu yaz bisikletten.
   Balıklarım oldu sonra.Daha öncesi size anlattığım bebişlerim:)
    Çakra maceralarım oldu sonra:)Bioenerjiyle donandım, yeni bir şeyler daha öğrendim...
   Sabahları 6 da evden çıkmaya başladım babacığımla.Önce denize kadar yürüyor ardından spor aletleri ileti sabah yürüyüşümüzü destekliyoruz ve yine eve hızlı tempo yürüyüş devam ediyor derin derin alınan nefesler eşliğinde.Öylesine güzel öylesine huzur verici ki anlatamam...derin nefes alıyorum (içime temiz havayı,iyi niyetleri,güzel düşünceleri,temiz ışıl ışıl insanları içime çekiyorummmmm) ve nefes veriyorum (kötü niyetli insanları içime işledikleri tüm art niyetleri,kötü düşünceleri,kaka insanları ve içimdeki pis olduğunu düşündüğüm nefesi dışarı bırakıyorum) ...HARİKA!! Eve vardığımda kendimi ışıl ışıl ve tertemiz dönüyor,yeni bir güne yepyeni bir benle başlıyorum...
   Önceleri körü körüne bağlandığım insanla mutlu olduğumu düşünerek zaman ayırmadığım halbuki büyük hata yaptığımı düşündüğüm sevdiklerimle koca bir yaz geçirdim.Dolu dolu, içime sine sine...Belki de geçirdiğim en güzel yazdı!Nedense öncesini hatırlamıyorum...Uzakta kalan sevdiklerimle ise ayrı düştüğümüz yaz aylarının telafisi büyük olsun dilerim:* Allah sevdiğim yakınlarımı ve uzaklarımı hep yakın tutsun bana:)

0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates