12 Ekim 2012 Cuma

MELEKLERİM



Nedir şimdi bu?Çok mu lazımdı sanki? Lazım mıydı yoksa?Bilmiyorum ve saçmalıyorum...Sevgili meleklerim, Önce Allah'tan sonra sizlerden yardım istiyorum.Eğer bu saçmalıksa ve benim kendi kendimi bulandırmamsa beni kurtarın bu bulanıklıktan,lütfen.Bu bulanıklık yakışmıyor bana! İçimi ferahlatan,doğru kararlar alabilmeme yardımcı olun lütfen meleklerim.Hergün daha çok saçmalıyorum,her geçen gün daha çok!Olmayacak şeylerle bulandırmayım aklımı... Yardımlarınızı ve o güzel işaretlerinizi bekliyorum...Teşekkür ederim...

2 yorum:

deeptone dedi ki...

heeey iyi misin noluyo yaaa.
:)

güLL dedi ki...

İstek ve dualarımı öyle dile getirmek huyum değildir ama öyle içimden geldi...Zaten yazının içinde her geçen gün saçmaladığımı söylemiştim:)belki de çaresizlik yada kafa bulanıklığımı buraya yazdıkça rahatlayacağımı düşünmüş olabilirim...:)

Template by:

Free Blog Templates