10 Aralık 2012 Pazartesi

ELİM TİTREMEDİ DERSEM YALAN OLUR...


Evet bazı şeyler çok zor.Bazen insanın eli titrer ya elim titremedi dersem yalan olur.Beni bir kez bile dinlemeden elinin tersiyle iten birinden bahsedecek olursak ki bu kişi yıllarını birlikte geçirdiğin,birlikte büyüdüğün, birlikte ağladığın,birlikte güldüğün biri ise geç bile kalınmış bir hamle diyebilirim.Hele de bizi birbirimize bağlayan tek şey onca yaşanmışlık değil de bir sosyal paylaşım aracı ise o da olmaz olsun!
En kötüsü aptal yerine konulmak.Yok durumdan kimsenin haberi yokmuş,bilinsinde istenmiyormuş uygun bir zamanda geri dönecekmiş bana.Onca zaman birtanesin,eşin benzerin yok,son msjnda bile canıyla bir tuttuğusun ve bir daha ne aramak ne sormak var...Ve yine bir gün herkese en kötü yıl,en kötü anı,en kötü gün ilan ediliyorsun.Sen ki en yakınlarını karşına almışsın seni böyle ilan eden bir insan için ve daha çokçası.Ortada bir sorun olduğu belli iken nedenini sormak yerine bile bile lades olarak adlandırılansın.Bir kez bile sorulmadı uzaklığımın,mesafemin,durgunluğumun,sessizliğimin nedeni.Belki de biliniyordu ama duyulmak istenmiyordu...Neyse ne olan oldu geçti gitti ve BİTTİ.Allah herkesi yeni yolunda mutlu etsin.Yoktur kimseye dargınlığım.Evet üzülmüştüm ama aranmayı bekleyip aranmadığımda değil,en kötü gün en kötü ilan edildiğimde değil,bile bile lades denilen olduğumda da değil.Aylar öncesinden başlanmıştım kırılmaya zaten.Belki de görülüp görmezlikten gelinen, sıcaklığımı yitirmemin nedeni sorulmayan oldum.İnsanlar hiçbir zaman tercih yapmak zorunda değildir.Ama hep öyle zanneder kendini ve tercihini yapar.Tercih edilmeyense kötü oluverir bir anda.Sessizliğimin,mesafemin nedeni çok iyi biliniyordu aslında ama kendini tercihe mecbur bırakanın duymak istediği bir şey olmadığından tepkimin nedeni sorulmadı zaten ya.Bir telefonla bile görebilmek hiçte zor değildi durumu.İşte ben çokça zaman başlamıştım kırılmaya ve kırıldım sonunda.Daha da kırılcak bir yanım kalmayınca yeni yoluma devam etmem çok zor olmadı.Bir insan kaç kere kırılabilirdi ki?Şimdi herkesin kendi yolu var.Duymak istemem geçmişimdeki insanların kötü olduklarını.Herkes iyi olsun mutlu olsun.Ben de öyle olacağım...

0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates