8 Aralık 2012 Cumartesi

NE ŞANSLIYIM BEN:)

 İçimin en sıkıldığı,daraldığı hani o dokunsalar ağlarım modumda iken ve senin bu halimden hiç ama hiç haberin yokken habersizce attığın tek bir içten msj yada aradığında sesindeki o sıcaklık ,samimiyet ruhumu çokça zaman kurtarmıştı.Ama bu başkaydı, bambaşka...Elimde bir zarf üstelik hiç beklemediğim bir günde...Zarf değildi elimdeki sihirbaz şapkası...Elimi içine attıkça beni şaşırtan bir süprizle karşılaştıran bir zarftı bu.Mektubun içini, süprizleri özelliğinden çıkarmak istemediğim için paylaşmayacağım.Paylaşmak istediğim mutluluğum,huzurum,en güzel şaşkınlığım ve önemlisi hayatımdaki yerinle şanslılığım:)İçindeki her bir şeyler fazlaca anlamlı fazlaca özel.Şu zamanımda bana kendimi bu kadar değerli hissettirdiğin için sana sonsuz teşekkür ediyorum tatlım benim ;) Bir kez daha iyi ki varsın...

Posted by Picasa
                                                                                             Sera’ya....

0 yorum:

Template by:

Free Blog Templates