14 Eylül 2012 Cuma

BEBİŞLERİM..:)

Epeydir aklımda olan ama yine hayatımdaki birçok şeyi ertelediğim gibi sonra sonra diye ertelediğim şeye şu sıra kavuştum...Ne mi? Balıklarım:)
Evet artık balıklarım var.Öyle bir kıpırtı var ki içimde bayramlıklarına kavuşmuş çocuklar gibi şenim:) / şendim :( 4 tane balık edindim.Biri siyah ve kalan üçü gold.Siyah olan Gülay:)Diğer üçü ise biraz büyüklüğüne göre veya hafif ton farkına göre Ali,Mert ve gül olarak isimlendirdim.Ali azıcık ağır takılan kendi başına dolaşan evin babası olarak nitelendirdiğim bir balık.Gülay,Gül,Mert ise durmadan kıpır kıpır hareket eden, birbirini kovalayan, bazen didişen balıklar.Ben balıklar üzerinde bu benzetmeleri yaparken bide baktım tek başına dolaşan balık suyun üzerinde hareketsiz yatıyor:(:( İnanamadım daha gün içerisinde aldım.Daha benden bir kötülük yada iyilik görmemişti,ölmesi içinde hiç bir sebep yoktu:( Tabi benimde balık kültürüm yok ama balıkçı abiden dikkat etmem gereken hususları iyice öğrenmiştim.Daha sonra netten araştırdım ki ya bu üç sevimli balık ölen balıkımı dışlamış yada ölen balıkım hastaymış:( Ama ne olursa olsun ölmesi için çok ama çok erkendi:(:(:(
Dün gece balıklarım yeni evinde ilk gecesini geçirdiler ve yeni bir güne başladılar.Tabi gece boyu aklım onlarda acaba alıştıkları düzeni mi bozdum,acaba yanlış bir şey mi yaptım,acaba yeni güne uyandığımda kalan üçü sağ olacak mı?Gece pek rahat uyudum diyemeyeceğim:( ama alarmı mı sabah 7 ye kurdum karınlarını doyurmak için.Bundan sonrada her gün sabah 7 ye alıştıracağım öğünlerini.Hem onların öğünleri düzenli olur hemde ben sabahları erken kalkıp ders çalışırım.Bebişlerimin yemek saati bahanesiyle yazın ki rahatlığımı bir kenara koymam, gün içerisinde yapacaklarımı düzene koymam açısından geçerli bir sebep diye düşünüyorum.Hadi bakalım hayırlısı:)

2 yorum:

deeptone dedi ki...

hihi pek hoş yazmışsın.
:)

güLL dedi ki...

:)çok teşekkür ederim:)

Template by:

Free Blog Templates